Bringing back the twenties

I min jagt på 20’er-agtige smykker startede jeg selvfølgelig i mit smykkeskrin med arvesmykker – og der var altså gevinst! Fandt fem fine perlekæder, et par øreclips og den smukkeste broche. Jeg fandt også nogle andre ting, dem må jeg lige vise en anden dag 😉

Jeg sidder lige og ser Voice og blev virkelig fascineret af Medinas skjorte og Livs glimmerjakke – hvis der er nogen, der ved, hvor tingene er fra, ville jeg være meget taknemmelig!

Just found these beautiful heritage pieces in my search for 20’s-ish jewellery!

Dette indlæg blev udgivet i Accesories, Trends og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

3 svar til Bringing back the twenties

  1. Ditte siger:

    Jeg synes Medinas nederdel var noget så fin, den ville jeg mægtig gerne hvis hvor er fra 🙂

    • Camilla siger:

      Det var den i hvert fald også! Jeg kan desværre ikke hjælpe, men mon ikke, det bliver offentliggjort et eller andet sted på nettet i løbet af de næste par dage?

  2. Sikke nogle fine ting 🙂

Skriv et svar

