MTWTFSS Collection

I dag har MTWTFSS Collection ramt Weekday butikkerne – en kollektion i mere luksuriøse materialer som uld, silke og cashmere. Kvaliteten taget i betragtning er kollektionen forholdsvis billig, og priserne ligger mellem 180 og 1300 kroner. Endnu en gang må jeg give mig selv en røvfuld over, at jeg ikke kan finde ud af at spare på mine penge, så jeg har råd til ting som disse, når de kommer!

Today Weekday launched MTWTFSS Collection, a more luxurious collection in materials like silk, wool, and cashmere, but still rather cheap – prices between 20-150 EUR.

Dette indlæg blev udgivet i Collager, Kollektioner, News, Shopping, Tøj og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

7 svar til MTWTFSS Collection

  1. Sikke en sød og dejlig blog. Er rigtig vild med den. Har du lyst til at kigge forbi? Så kunne vi jo følges? 🙂
    http://mathildenauta.blogspot.com/

  2. Hold da op nogle lækre ting, i sær den hvide strik og hvide blazer. 🙂

  3. Eva siger:

    Love this collection! So clean and simple! xoxo

  4. Veronica siger:

    Må ta meg en tur innom weekday snart merker jeg:)

Skriv et svar

