Mulberry travel collection

En af de nyeste kollektioner fra Mulberry er Travel-kollektionen, og jeg synes, det er nogle rigtig fine tasker! De fås både i almindelig og oversize, og så er der også to punge. Hvad synes I? Lige krybdyrprintet ved jeg ikke helt, hvad jeg synes om, men elsker resten!The travel collection is one of the newest collections from Mulberry, and I really like it! I’m not sure about the reptile print, but I love the rest of the collection.

Dette indlæg blev udgivet i Accesories, Collager, Kollektioner, News, Wantings og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

7 svar til Mulberry travel collection

  1. Ina siger:

    Lækre lækre! Især de nederste grønne!

  2. Mette siger:

    Jeg ville så gerne have en mulberry.. Suk.. Lad mig vinde en million! 😉

  3. Guapizimo siger:

    Orv de er lækre, jeg ville da gerne lige nappe en sort udgave samt matchende pung 😉

  4. ellinor siger:

    They’re so different from their usual styles, but I love all the bags. Thanks for posting the photos and feel free to drop by me too when you have time.

Skriv et svar

