To buy…?

Jeg overvejer virkelig at købe den her cap, nu når den er på tilbud til £8 (her). Jeg er bare alligevel lidt usikker – hvad kan man have den på til? Hvad synes I?

I’m really considering buying this cap, now that it’s on sale at £8 (here), but I don’t really know how to style it. Do you guys have any ideas? I’d appreciate that!

Dette indlæg blev udgivet i Accesories, Onlineshopping, Shopping og tagget , , . Bogmærk permalinket.

6 svar til To buy…?

  1. Hmm, svært spørgsmål. Jeg kunne ikke selv få den ind i min garderobe, men måske til et afslappende outfit med sort uldfrakke og stort, vamset tørklæde?

  2. J'adore blog siger:

    Den er meget cool, men den ville ikke passe til mig og min stil 🙂

  3. Guapizimo siger:

    Den ville ikke klæde mig, jeg synes bare jeg ser bøvet ud med hovedbeklædning 😛

    Har du set Isabella har den samme? Jeg synes hun styler den rigtig fint her: http://isabellathordsen.dk/2012/02/black-black-black/

  4. cecilie siger:

    do it!
    den er jo mega fed, og som man kan se på Isabella Thordsens outfits, så passer den jo bare perfekt til både afslappet og hverdags outfit 🙂

    kh. http://www.ceciliewalther.com

Skriv et svar

