New in

Jeg var i Sverige i går, hvor jeg fik købt to ting – heriblandt en ny statement halskæde fra H&M Divided. Jeg synes den er virkelig fin med de blandede kæder og den sorte farve. Udover halskæden købte jeg en trøje, men den har jeg på nu, så den må I lige vente med at få at se! Jeg håber, I har en dejlig fredag og får en god weekend!

Brought this necklace home from Sweden yesterday. I love the mixture of different chains and the black color. I also bought a sweater, but as I’m wearing it in this moment, I’ll wait to show you that one. Have a great weekend!

Dette indlæg blev udgivet i Accesories, New in, Shopping og tagget , , , , , , . Bogmærk permalinket.

4 svar til New in

  1. Shawna siger:

    Such a gorgeous statement necklace! It’s absolutely perfect; just what I’ve been looking for lately but haven’t yet found. What a lovely purchase 🙂 Can’t wait to see the sweater as well!

    ❤ Shawna
    http://serpentinestreets.blogspot.com

Skriv en kommentar