Zara lookbook | March 2012

Så kom der en Zara lookbook for marts. Jeg synes, der er nogle fantastiske items, og det er nogle virkelig gode looks den her gang! Min favorit er klart coatiganen (det kalder jeg den i hvert fald) på første billede – jeg elsker samspillet mellem råt og feminint. Helt perfekt!

There’s a lot of great looks in the new Zara lookbook. My absolute favorite is the coatigan (that’s what I call it) on the first picture. I love the combination of the material and the studs. And the look overall is great – very edgy, yet feminine. 

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

5 svar til Zara lookbook | March 2012

  1. Trine Lykke siger:

    Zara kan alts et eller andet. Ville ønske jeg passede bedre i deres tøj 😉

  2. Ashley Rae siger:

    I actually like that crazy floral romper! Not my usual style but it’s just so Spring-y.
    Thanks for the comment!

  3. evangelie siger:

    These shorts are mine!
    xo
    Ev

Skriv et svar

