New in: eBay iPhone case

Forleden dag kom dette cover hjem til mig. Jeg købte det på eBay for en sølle 10’er, og jeg kan virkelig godt lide det! Jeg kan ikke lide for meget bling, men når det er sort, bliver det lidt mere diskret, synes jeg. Det er helt perfekt. Find det her – det fås også i andre farver.

The other day I received the iPhone case from eBay, which I bought for $1,59! I really like it – not too bling, but still catching! Find it here – it comes in other colors as well.

Dette indlæg blev udgivet i Accesories, eBay, New in, Shopping og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

6 svar til New in: eBay iPhone case

  1. Det er super fint 🙂 har du slet ikke problemer med coveret, det beskytter vel ikke skærmen?

    • Camilla siger:

      Nej, det gør det faktisk ikke. Det dækker ikke ind over skærmen, men det gør nu ikke så meget, den er beskyttet bagpå, og det er alligevel yderst sjældent, at jeg taber min telefon 😉

  2. saboskirt2 siger:

    Wow.. It looks so great! Love its color!

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: http://www.saboskirt.com
    BLOG: http://www.saboskirt.blogspot.com

  3. Guapizimo siger:

    Rigtig fint cover, jeg har tabt min telefon nogle gange, så den har overlevet i det gummisover jeg har 😉

  4. rikke siger:

    Super fint 🙂 Dejligt med et moderigtig cover samtidig med det er diskret 🙂

    http://modekolibrien.dk/

Skriv et svar

