I want

Adidas Gazelle OG W. Et pragteksemplar af en sneaker, hvis I spørger mig. Især i den her farve! Jeg faldt over den, da jeg var inde i Naked den anden dag, og kombinationen af neon pink og lys beige/hvid er altså bare perfekt! Dem må jeg have.

I’m really craving these Adidas Gazelle OG W sneakers. I love the style and the color combination.

Dette indlæg blev udgivet i Onlineshopping, Shopping, Sko, Trends, Wantings og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

4 svar til I want

  1. wow that’s a bright color.. cool!
    and yeah.. you can post my drawing here, I’d just appreciate the referral and mentioning it’s my art.. Ivette Mancilla is my name 🙂
    I’m glad you liked it.. take care!

  2. Mette siger:

    Ih de er fine! Jeg har virkelig også kig på mange fine sneakers på naked! 🙂

  3. Natasja siger:

    De er så fine ! De har også mange fine inde i adidas butikken på strøget, nu ved jeg ikke om du bor i kbh 🙂

    http://www.natasjasunivers.blogspot.com

Skriv et svar

