Nyt fra genbrugen

Har ikke fået vist jer de ting, jeg fik købt i Røde Kors for en uges tid siden:

En rigtig fin, tynd jakke i beige. Jeg overvejer at gøre noget ved knapperne – hvad synes I?Skjorte i den flotteste, blå farve og virkelig lækkert stof… og en sweatshirt i en perfekt forårsfarve!

This is what I brought home from the local 2nd hand store the other day.

Dette indlæg blev udgivet i New in, Shopping, Tøj, Vintage/2nd hand og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

11 svar til Nyt fra genbrugen

  1. Super fede ting, er helt vild med sweashirten.

  2. A Norwegian siger:

    sweatshirten er super fin! lucky you! Jeg var på goodwill i dag og fant ikke noen ting!

    http://a-norwegian-blog.blogspot.com/

  3. Ida siger:

    Tröjan på sista bilden var verkligen snygg!

  4. Natasja siger:

    Super fed skjorte .. Jeg har tit selv tænkt på at gå i genbrug men kan ikke rigtigt få mig selv til det. Ved godt det lyder lidt åndsvagt men når du køber ting derfra lugter det så nogle gange ? Det er nemlig det der er min bekymring 😀

    Kh Natasja
    http://www.natasjasunivers.blogspot.com

    • Camilla siger:

      Haha! Der er vel en speciel genbrugs-lugt, men så er det heller ikke værre end en tur i vaskemaskinen 😉
      Jeg synes, du skal give det en chance, for genbrugsbutikker er en fantastisk mulighed for både at finde noget, som de andre ikke har, og også for at få noget billigt tøj.

  5. Al siger:

    Love the sweatshirt

  6. Fudjan siger:

    Er vild med alle tre 😉

Skriv et svar

