Closeup

MTWTFSS tee/Asos cape/Regal watch/Cos hat/H&M scarf

Jeg fik ikke taget noget outfitbillede til jer i går, men fik lige taget det her inden jeg tog
ud af døren. Jeg var på et rigtig hyggeligt burgersted, Sporvejen, med mine to veninder. Kan stærkt anbefales!

Dette indlæg blev udgivet i Dagens og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Closeup

  1. Jeg ELSKER uret, hvor er det fra?

    • Camilla siger:

      Det er fra et mærke der hedder Regal, købte det i Sverige for ca. 200 kr. i Ur & Penn, som er en butikskæde derovre 🙂 Man kan også få dem i andre farver, er rigtig glad for det!

Skriv et svar

