Weekday SS12

Jeg huggede lige lidt billeder fra Weekday, så jeg kunne vise jer deres fine SS12 kollektion. Der er altså også meget af herretøjet, jeg godt kunne finde på at købe!

I think I love as much of the menswear as the women’s from Weekday’s SS12 collection.

Dette indlæg blev udgivet i Kampagner, Kollektioner og tagget , . Bogmærk permalinket.

9 svar til Weekday SS12

  1. Sejersboel siger:

    Det ser lækkert og lovende ud! Jeg elsker det minimalistiske udtryk spicet med lidt grafisk tryk 🙂

  2. Virkelig mange lækre ting. Er vild med den blå skjorte!

  3. J'adore blog siger:

    Det er altså nogle fine ting de har Weekday!

  4. evangelie siger:

    Fantastic collection!
    xo
    Ev

  5. Anne-Dorthe siger:

    Jeg elsker weekdays tøj og sikke en lækker blog du har dig 🙂

    Knus AnneDortheAndersen.dk

  6. Elsker weekday, de laver sådan nogle fantastiske ting. Har lige købt en striktrøje og en skjorte derfra, tjek det ud på min blog hvis du lyster.

    Nicolineberthy.blogspot.com

Skriv et svar

