Essie luxeffects

Essie har lige lanceret Luxeffects – fem top coats med fine effekter, som kan kommes oven på alle neglelakker. Jeg er vild med dem alle, men især “Shine of the times” vil jeg gerne prøve. Kan I lide dem?Essie has just launched Luxeffects – five different top coats to be worn over any nail color. I love them all, but especially “Shine of the times”. What do you think?

Dette indlæg blev udgivet i Beauty, Collager, Kollektioner, News, Wantings og tagget , , . Bogmærk permalinket.

10 svar til Essie luxeffects

  1. Ina siger:

    Ej hvor er de fine!

  2. Hvor er de super fine jeg har en fra mac der minder om shine of the times, og jeg er så glad for den 🙂

  3. Guapizimo siger:

    Ja jeg kan godt lide dem og vil stadig gerne have fat i A cut above

  4. Trine K siger:

    De er da super fine – er nok mest til pure pearifection 🙂

    http://klassiskmode.blogspot.com/

  5. Virkelig fine 🙂 Tror hellere jeg må prøve en af dem 😉

  6. Ida siger:

    ÅÅH vad fina!

  7. Nanna siger:

    De er bestemt super fine! Jeg har desværre ikke prøvet nogle af dem, men synes også at især Shine of the Times ser virkelig lækker ud.

  8. josephine siger:

    De er da ellers meget nice!!

    stylebyjosephine.blogspot.com

  9. Heidi siger:

    Hvor er de fine!
    Kunne især godt tænke mig at se A Cut Above på mine negle 🙂

Skriv et svar

