New season cravings #2 – River Island

River Island’s SS12 kollektion er fantastisk med sine skjorter i de fineste print, blonder og i det hele taget lækre materialer. Alt det her skal jeg have set efter, når jeg lander i London til marts!

With its printed shirts, laces and nice materials, River Island’s SS12 collection is fantastic! I’ll definately be looking for these pieces when I hit the streets of London in March!

Dette indlæg blev udgivet i Collager, Kollektioner, Shopping, Tøj og tagget , . Bogmærk permalinket.

10 svar til New season cravings #2 – River Island

  1. Ej hvor ser det lækkert ud. Elsker de hvide shorts – så savner jeg sommeren ret meget 😉 Sender de egentlig til DK?

  2. josephine siger:

    Åh jeg elsker River Island. Har været vant til at rejse til England hver anden weekend, så jeg har brugt mange timer derinde 🙂 Kig forbi min blog hvis du har lyst, har en fed give away på højkant 🙂 Super fin blog du har dig, btw!

  3. Nicole siger:

    Thank you for your comment! I love your blog 🙂

  4. Mette siger:

    Jeg kan ikke finde de hvide shorts på nogen webshop – kan du eventuelt smække et link op?

    • Camilla siger:

      De ser ikke ud til at være kommet endnu – det er derfor jeg linker til InStyle, som viser hele SS12-kollektionen. Jeg vil på, at tingene kommer i løbet af den næste måneds tid, så det er bare med at holde øje med siden! Jeg skal også nok give dig besked, hvis jeg får øje på dem 😉

Skriv et svar

