Jeg flytter!

Lidt praktisk info.

Jeg har for en uges tid siden været i kontakt med BlogHQ, som nu er i gang med at flytte min blog over på deres platform og lave et design til mig. For jer vil det ikke have den store betydning – jeg vil få mit eget domæne, http://www.scentoffashion.dk (jer, der klikker ind på scentoffashion.wordpress.com, vil blive omdirigeret), og så vil bloggen som sagt få et nyt udseende. Jeg sørger for, at Bloglovin’ kommer til at følge med over, men jer, der følger mig via WordPress vil jeg jo ikke miste, så husk at følge mig på Facebook eller Bloglovin! Jeg glæder mig rigtig meget til at flytte derover og blive mere “selvstændig” og håber selvfølgelig på, at se jeres skønne kommentarer (og flere til) på den nye side også!

I kommer nok ikke til at høre mere fra mig i dag – jeg er på heldagsarbejde til modeugen, og det her indlæg er planlagt 🙂

Følg Scent of Fashion på Facebook HER.

Hi guys, just some practical information.

About a week ago I spoke to BlogHQ, and soon I’ll be moving to their platform and get my own domain, http://www.scentoffashion.dk (the ones that go to scentoffashion.wordpress.com will be redirected to the new page), and the blog’s going to have a little makeover. This will barely have any significance for you, as Bloglovin’ will be moving with the new domain. I’ll ask the ones that follow me via WordPress to start following me on Bloglovin/Facebook, though. I’m really looking forward to this change and hope to see all of your comments on the new page too, as they’re what keep me blogging! 🙂

Follow Scent of Fashion on Facebook HERE.

Dette indlæg blev udgivet i Off topic, Uncategorized og tagget . Bogmærk permalinket.

4 svar til Jeg flytter!

  1. J'adore blog siger:

    Tillykke med det 🙂

  2. sydney siger:

    awww congrats for getting your own domain :)))))

    *thanks for your comment i really appreciate it xxx

  3. Fudjan siger:

    Flot billede 🙂

Skriv et svar

