New in: Weekday shirt

Da jeg var i København i går, smuttede vi lige en tur forbi Weekday, hvor udsalget synger på sidste vers = sindssyge priser! Jeg købte den her fine, bubblegum-lyserøde (farven er altså stærkere i virkeligheden) skjorte for 80 kroner! Før havde den kostet 350, så det er da en helt rimelig besparelse, synes jeg 😉 Jeg glæder mig til at bruge den til foråret, farven er helt perfekt.

Dette indlæg blev udgivet i New in, Tøj og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

7 svar til New in: Weekday shirt

  1. J'adore blog siger:

    Hvor er den flot 🙂

  2. Samira Minaei siger:

    Virkelig en fin skjorte du har fået købt!
    samiraminaei.blogspot.com

  3. B siger:

    Virkelig fin farve! Ville sikkert se godt ud med grå! 🙂
    http://ungstyle.blogspot.com/

  4. Sandra siger:

    Ej hvor er den helt vild lækker! Den ville se godt ud i min garderobe 🙂

    kram
    / universbys.blogspot.com

  5. Fudjan siger:

    Den MÅ jeg eje;-)

  6. evangelie siger:

    Seriously in love with this shirt!
    xo
    Ev

Skriv et svar

