A whole lotta Ole

Kun én dag efter min bestilling på Ezzence.dk, kom postbuddet med min pakke i går aftes. Jeg havde bestilt serien mod uren hud fra Ole Henriksen. Her på det sidste er min hud gået helt amok – den kan virkelig ikke lide vinter – så jeg krydser fingre for, at det er Ole, der redder mig! Med i ordren kom også Walnut Complexion Scrub og Blemish Attack masken. I alt har jeg for 800 kroner fået købt for hvad der svarer til 1600. Godt tilbud!

Dette indlæg blev udgivet i Beauty, New in og tagget . Bogmærk permalinket.

4 svar til A whole lotta Ole

  1. Louise siger:

    Ih, hvor lækkert! Walnut scrub’en er jeg vild med 🙂 Den har en skøn duft – og den har virket meget effektivt på min hud 🙂

  2. ANOnym siger:

    Jeg har hørt en fugl synge om at Ole faktisk har været i Danmark her i ugen – Ved du noget om det?

  3. nuria siger:

    Ole har reddet min hud! godt nok ikke mod uren hud, men eksem…

  4. Guapizimo siger:

    Det var hurtig levering, håber produkterne lever op til dine forventninger 🙂

Skriv et svar

