Donut-trenden er over os! (Og et eBay tip)

Shopaholic Sisters, Kim Kardashian, Jennifer Lopez

Donut buns er gået hen og blevet en ret populær frisure, og jeg synes også, det ser rigtig fint ud! Jeg har fundet en sælger på eBay (her), der har dem i fire forskellige størrelser og tre farver, og så kun til lidt under en 10’er! Jeg skal i hvert fald lige have bestilt sådan en.

Dette indlæg blev udgivet i Beauty, eBay, Shopping, Trends, Uncategorized og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

5 svar til Donut-trenden er over os! (Og et eBay tip)

  1. Samira Minaei siger:

    Du kan desuden også finde sådan en Donut buns i Glitter, dog er de lidt dyre 🙂

    http://samiraminaei.blogspot.com

  2. Guapizimo siger:

    Uh jeg er glad for at du har fundet frem til en sælger! Jeg vil nemlig også gerne have bestilt en 🙂

  3. nanabech siger:

    Ej, det er billigt :D! Men hvordan ved man hvad størrelse, man skal bruge /: ?

    • Camilla siger:

      Inde på beskrivelsen kan du se, hvor store de er (centimeter i diameter). Det kommer jo dels an på din hårlængde, dels hvor stor en knold du ønsker! 🙂

Skriv et svar

