Boxbox

I Netto kan man lige nu få de her plasticbokse fra noget, der hedder Boxbox Copenhagen. De koster vist mellem 10 og 20 kroner og fås i flere forskellige varianter. Min mor var så sød at tage dem her med hjem til mig i går – tror, jeg skal have erhvervet mig nogle flere!

Dette indlæg blev udgivet i Indretning, Shopping og tagget , , . Bogmærk permalinket.

3 svar til Boxbox

  1. nadja siger:

    awesome!
    you can be so well organized with those boxes!
    lovely blog
    http://www.fashiontnt.com/

  2. Guapizimo siger:

    Uh sådan nogle vil jeg rigtig gerne have fingrene i, håber de har dem næste gang jeg er i Netto!! Jeg har SÅ mange smådimser der godt kunne bruge opbevaringsplads 😀

  3. Jenna siger:

    i love organizing! this makes me so happy

    http://underthefluorescents.blogspot.com/

Skriv et svar

