Valentine’s day < Proenza Schouler Valentine's bags

Jeg er ikke den største fan af dage som valentinsdag. Kald mig bare kynisk, men jeg hader sådan nogle dage, ligesom jeg synes, at halloween er noget overvurderet… pis. Haha 🙂
Proenza Schouler’s Valentine’s tasker, derimod, er jeg KÆMPE fan af! Nøj, hvor er de flotte… og dyre 😦 Find dem her

Dette indlæg blev udgivet i Accesories, Kollektioner, Uncategorized, Wantings og tagget . Bogmærk permalinket.

5 svar til Valentine’s day < Proenza Schouler Valentine's bags

  1. nadja siger:

    perfect for valentines’!!
    lovely blog, girl
    http://www.ashfld.blogspot.com

  2. B siger:

    Årh, hvem der ikke kunne en Proenza Schouler taske. 🙂

  3. evangelie siger:

    Oh my….Wantttttttttttttttt…
    xo
    Ev

  4. Åh de kunne rigtig godt hænge på min arm, alle tre, på en gang! De er så fine!
    // Cath fra http://www.rockpaperdresses.com

Skriv et svar

