DIY minx-negle (mobilblogger)

20120130-173829.jpg
Efter godt en måneds tid har jeg endelig fået mine nail wraps fra eBay, og det her er så resultatet. Jeg ved ikke om det er mig, der er dårlig til at sætte dem på, en dårlig kvalitet eller en blanding af begge, men i hvert fald sidder de ikke specielt godt på, det er svært at jævne ud, synes jeg. Men for en flad 10’er kan man sgu ikke være utilfreds!

Dette indlæg blev udgivet i Beauty, DIY. Bogmærk permalinket.

9 svar til DIY minx-negle (mobilblogger)

  1. Louise siger:

    Fantastisk billede 🙂 Du har kønne øjne! Og umiddelbart virker det cool at kunne lave sine egne minxnegle… og så til kun 10 kr. 😀

    • Camilla siger:

      Tusind tak! 🙂
      Ja, det er det altså. Tvivler dog på, om jeg kommer til at købe dem igen, har allerede fået hevet dem af fordi de sad så dårligt!

  2. C siger:

    -Så fint billede:)

  3. Ida siger:

    Det er et super godt billede 🙂

  4. Sarah siger:

    Beautiful nails. Are you from Swdeden? Love to learn the language, although it isn not that different from Norwegian :). I`ve never seen a mobil blogger. Great idea.

    Sarah

    • Camilla siger:

      WordPress has an app, so sometimes when I’m on the go (or just too lazy), I find it very useful! No, yet close – I’m from Denmark 🙂 Love Sweden though.

  5. Jeg har også købt dem, men det var virkelig også noget bøvl for mig at sætte dem på. De blev helt klumpet nærmest :/ Måske det kræver øvelse 🙂

Skriv en kommentar