New season cravings – Asos

cut out sweatshirtbackpacknecklacebeltwatchbraceletringsclutchsatchel

Jeg skal helt sikkert have tilføjet nogle flere farver til min garderobe det her forår. Asos har en masse lækre sager, der godt måtte lande hos mig!

Dette indlæg blev udgivet i Accesories, Collager, Onlineshopping, Shopping, Tøj, Wantings og tagget , . Bogmærk permalinket.

3 svar til New season cravings – Asos

  1. Guapizimo siger:

    Jeg synes halskæden er virkelig fin og da jeg nok ikke kommer til at bruge pasteller på tøjet vil jeg gerne bruge farverne på smykker.

  2. Christine siger:

    Jeg eeeelsker trøjen! Men kan ikke finde den 😦

Skriv et svar

