Nyt fra genbrugen

Forleden dag slog jeg lige et (tilfældigt) smut forbi Kirkens Korshær, hvor jeg fik tre stykker tøj med hjem for den nette sum af 110 kroner!

Some new 2nd hand buys!

Dette indlæg blev udgivet i New in, Shopping, Vintage/2nd hand og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

10 svar til Nyt fra genbrugen

  1. J'adore blog siger:

    Hvor er det nogle fine køb du har gjort dig 🙂

  2. Super fine køb. elsker den sorte t-shirt!

  3. Alice siger:

    Jeg liker svært godt den siste skjorten! Superfin!

  4. Mathilde siger:

    Sikke en fed blog du har her! Har lige brugt lidt over en time på at læse nogle af dine indlæg igennem og kan med sikkerhed sige at jeg vender stærkt tilbage!
    – Jeg tænkte på om du evt. er interesseret i at bytte link?

  5. Mathilde siger:

    Mange tak for dine søde ord, er slet ikke oppe på blog niveau med dig og mange andre, men håber bloggen vil udvikle sig til at blive endnu bedre. Og London er en fantastisk by (:
    – Du er nu på min blogroll også, glæder mig til kigge forbi regelmæssigt 😀 !

  6. Amalie siger:

    Hvor er det nogle fine køb.. Især den første 😉 Der er bare nogle der kan det med genbrug! 😉

    http://amalieklsblog.blogspot.com/

Skriv et svar

