H&M cravings

Wauw… Jeg kiggede for første gang i lang tid på H&M’s onlineshop, og den bugner jo af alle mulige lækre sager! Havde jeg pengene, ville jeg købe alt på collagen…

Dette indlæg blev udgivet i Accesories, Collager, Onlineshopping, Shopping, Tøj, Wantings og tagget . Bogmærk permalinket.

10 svar til H&M cravings

  1. Elsker dine cravings. Hver gang bliver de også mine 😉

  2. steppluk siger:

    nice skirt and shoes!

  3. Nanna Says siger:

    Virkelig fine items!
    Er så skudt i den sneleopard top – raw 😉

    xx

  4. Ida siger:

    ENIG!! Det er nogle super skønne ting du har fundet 🙂
    Må vist også ind og kigge lidt på deres hjemmeside 🙂

  5. Ja, det bugner af lækre ting hos h&m, der kan man altid finde et eller andet man ikke kan leve uden 😉

  6. Bridgid siger:

    nice collection – the boots and blue shirt are my fav 🙂

    http://www.phoandchips.com

  7. Johanne siger:

    Åh jakken! Den ønsker jeg mig 🙂

Skriv et svar

