Dagens

Nogle gange føles det altså bare bedst at hoppe i et par jeans og en skjorte. Så det var det, jeg gjorde forleden! 🙂

Topshop shirt//Cubus jeans//Atmosphere cardigan (Primark)

Jeg fik tidligere fri i dag, så jeg får lige slappet lidt af med TLC og Pukka te, og så kan jeg også lige komme ordentligt tilbage på bloggen, hehe 🙂  De sidste dage har jeg virkelig manglet overskud, og jeg har været træt og tung i hovedet. Forhåbentlig går det i sig selv igen snart!

Dette indlæg blev udgivet i Dagens og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Et svar til Dagens

  1. Senette siger:

    Fedt outfit 😀

    Tror jeg må på udkig efter en lignende skjorte..

Skriv et svar

