Dagens

H&M blouse//Cheap Monday jeans//Be Christensen + unknown designer bracelets

Mit outfit fra i går. Det er meget simpelt, men blusen gør virkelig sin ting for et outfit, synes jeg! 😀 I går var jeg, som jeg skrev i tidligere indlæg, til møde omkring mit CFW job. Jeg kommer til at skulle arbejde onsdag til lørdag, både på gaden og til messerne, så det skal nok blive rigtig spændende.

Dette indlæg blev udgivet i Dagens og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

4 svar til Dagens

  1. Guapizimo siger:

    Jeg kan godt lide din bluse, den ville lige være noget for mig 😀

    • Camilla siger:

      Jeg kan også kun anbefale den, jeg er superglad for den. Den sidder perfekt og er skøn at have på! Og så er den ret tyk, hvilket gør den passende her til vinter 😉

  2. Ida siger:

    Hvor er den bare super fin din trøje 🙂

  3. evangelie siger:

    Super blouse…metallics rock!
    xo
    Ev

Skriv et svar

