Bracelets

Min veninde har fået de her armbånd af sin veninde, som selv har lavet dem. Jeg synes, de er virkelig cool, så de skulle lige have et indlæg herinde! De er så flot lavet, synes jeg 🙂
Jeg må altså lige lære det selv…

Dette indlæg blev udgivet i Accesories og tagget , . Bogmærk permalinket.

7 svar til Bracelets

  1. Louise siger:

    Hvor er de fede! Det vil jeg også gerne lære 🙂

  2. Guapizimo siger:

    Hvor er de cool. Jeg mestrede at knytte på den måde dengang jeg gik på fritidshjem og kan huske jeg syntes det var vildt sjovt, jeg har dog for længst glemt hvordan man gør, men tror ikke det er så svært når man først har fundet ud af teknikken 🙂

  3. Ida siger:

    Jeg knyttede også nogle armbånd i sommers i alverdens farver. Det er ikke særlig svært, og så er det fedt at man kan lave dem på sin egen måde og i de farver man ønsker 🙂

  4. Mette siger:

    Hvor er de flotte! Jeg prøvede selv en overgang, men det kræver vist lidt mere øvelse. De blev i hvert fald ikke så fine som dem her 😉

  5. Hvor er de seje! Lavede engang selv sådan nogle armbånd, det må jeg igang med igen og med nogle seje perler 😀

    #Lisa – http://myownwardrobe.wordpress.com/

Skriv et svar

