Vil du på min blogroll?

Jeg udgiver lige det her indlæg igen, da jeg kan se, der er kommet en del nye læsere til!

Så har jeg fået lavet en blogroll, altså en linkliste, som I kan se ude til højre. Hvis du gerne vil være på den, så bare skriv det her i en kommentar og link tilbage til mig på din egen blog! Så hjælper vi jo alle sammen hinanden lidt 😉

Want to be on my blogroll? Simply write it in a comment and link back to me!

Btw, husk også at følge bloggen på bloglovin’ her!

Dette indlæg blev udgivet i Off topic og tagget , . Bogmærk permalinket.

5 svar til Vil du på min blogroll?

  1. Sandra siger:

    Jeg vil meget gerne på! Du bliver sat på min med det samme 🙂

    Kram
    / universbys.blogspot.com

  2. Ida siger:

    Ja det synes jeg kunne være hyggeligt, at bytte link 🙂

  3. Karina Due siger:

    Vil da gerne på! 🙂
    Din blog er jo så super hyggelig! 🙂

    Karinadue.blogspot.com

  4. Camilla siger:

    Så er I alle sammen på 😉
    Karina: Tusind tak!

Skriv et svar

