A heritage piece

Den her fine, gamle ring har jeg fra min mor. Jeg er rigtig glad for den og vild med alle de små detaljer i den! Tror snart jeg må få vist jer lidt mere fra min smykkesamling, er det noget, I ville være interesserede i? 🙂

I got this beautiful heritage ring from my mom. I love it and I adore all the great details in it. I think I have to show you some more pieces from my jewelry collection, is it something you guys would be interested in??

Dette indlæg blev udgivet i Accesories og tagget . Bogmærk permalinket.

4 svar til A heritage piece

  1. TheSofieGirl siger:

    helt vildt smuk – og virkelig sådan “oldfashion” ring på den gode måde!!
    – holder virkelig meget af din blog!!

    tjek gerne min ud 😉
    http://kindoffashionblog.blogspot.com/ 🙂

Skriv et svar

