Cravings

1. Free People 2. Current/Elliott 3. Topshop 4. Topshop 5. Alexander Wang 6. MBMJ

En lidt rodet collage, men det vigtigste er vel, at I kan se det! Især Marc by Marc Jacobs tasken kunne jeg godt tænke mig, den er på halv pris her på Shopbop. Jeg kan godt mærke, at jeg er nødt til at spare godt op til det næste januar-udsalg, for hvor er det trist at finde så mange lækre ting og ikke kunne købe dem!

Dette indlæg blev udgivet i Accesories, Collager, Sko, Tøj og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

5 svar til Cravings

  1. Guapizimo siger:

    Lækre cravings, især som nr. som sikkert også er dyrest 😛

  2. Guapizimo siger:

    Flot ikke at skrive tallet, jeg mener selvfølgelig nr. FEM 😀

  3. wow love the outfit.. those leopard print loafers are amazing.. cool post!

  4. Lækkert! Jeg tror jeg bliver nødt til at have mig et par bordeaux bukser her til foråret 🙂

Skriv et svar

