Et sidste udsalgskøb

I dag har jeg gjort mig et, synes jeg selv, intet mindre end fantastisk køb! Det var min plan at få købt nogle heels i dag, og jeg havde egentlig ikke et særligt stort budget, men da jeg så de her støvletter fra Debbie, vidste jeg bare, de skulle være mine! For 700 kroner kom de med mig hjem. Det gør ondt i mit dankort, men ellers føles det sgu godt! 🙂

I brought these Debbie booties home today – my last sale buy! I love ’em 🙂

Dette indlæg blev udgivet i New in, Shopping, Sko og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Et sidste udsalgskøb

  1. NRC siger:

    Cute boots.

Skriv et svar

