eBay tip: nail wraps

Kender I nail wraps? Klistermærker til neglene! Jeg synes, det er et meget smart koncept, og har allerede bestilt to ark fra eBay her (guld og sølv), som minder lidt om minx negle for en flad 10’er. Jeg har også fundet nogle i en lidt mere fancy udgave her. De koster cirka 20 kroner per ark, og køber man to, får man et tredje med gratis! Så for cirka 50 kroner inklusiv fragt får man altså tre ark nail stickers – det synes jeg er en meget god pris! Jeg synes de er meget cool, så det kunne godt være, jeg snart skulle have bestilt nogle. Hvad synes I? Er de lidt for meget?

Do you know nail wraps/stickers? I think it’s a pretty good idea, and I’ve already bought to sheets here. Now I’ve found these fancy styles. What do you guys think? Too much?

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til eBay tip: nail wraps

  1. Signe siger:

    Åh, vilket bra tips!!

  2. Monogrammed siger:

    I love the matching lips and nails shot. Though it would be a bit much for me, it nevertheless makes for a beautiful photograph!

    Monogrammed

Skriv et svar

