Genbrugsparadis i Farum

I morges tog jeg min veninde under armen og drog til Spejdernes Genbrug i Farum. Det er en stor hal fyldt med alt lige fra tasker, hatte og broderede duge til fiskegrej, lp’er og gamle kameraer. Jeg tror ikke der er det, man ikke kan finde derinde! Hallen har åbent den første lørdag i hver måned, og hvis man kan overkomme det virvar af mennesker, der er derinde, vil jeg klart anbefale at tage en tur forbi! Det er i hvert fald ikke min sidste tur derind. Og så går overskuddet jo til en god sag – spejdere! Tjek hjemmesiden ud her.
I morgen viser jeg jer det, jeg fik købt, så stay tuned! Håber I har en dejlig lørdag 🙂

Today me and my friend stopped by Spejdernes Genbrug in Farum. It’s a big hall filled to the brim with all sorts off vintage stuff – from clothes, bags, hats and embroderied tablecloths to old school televisions, fishing tackle and retro cameras. Definately worth the visit! Tomorrow I’ll show you what I came home with, so stay tuned!
Hope you guys are enjoying the weekend 🙂 

Dette indlæg blev udgivet i Accesories, Events, Loppemarkeder, Shopping, Sko, Tøj og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

5 svar til Genbrugsparadis i Farum

  1. Trine Lykke siger:

    Det ser hel vildt ud, ville ønske jeg var bedre til at overskue sådan nogle steder 🙂

  2. kaitlyntru siger:

    SO much vintage! Ahh it looks amazing. ❤ Lovely blog lady.

  3. phuong siger:

    looks like a vintage paradise!

    Travel in Style

  4. Fydez siger:

    Oh my goodness! This looks like a super vintage heaven! xx

Skriv et svar

