Beauty craving: Tarte amazonian clay foundation

Jeg fik lige en mail fra Tarte (hmm… vidste ikke jeg havde tilmeldt mig noget nyhedsbrev) om en ny foundation. Den hedder Amazonian clay 12-hour full coverage foundation. Den gør bare alt det gode! Den er velegnet til både tør, fedtet og kombineret hud og forbedrer hudens overflade ved at reducere tørhed og hudflager (hvis man kan sige det?), strammer op, udjævner, reducerer porer, mindsker urenheder og fjerner overskydende fedt – og så holder den hele dagen! Ja, listen er lang… Lige nu bruger jeg Clinique’s anti-blemish solutions, som jeg også er rigtig glad for, men jeg skal helt sikkert have prøvet den her, da jeg synes, den lyder ganske enkelt fantastisk! Er der nogen af jer der har erfaring med Tarte’s produkter, eller har I nogen favorit-foundation? 🙂

I kan finde Tarte’s nye foundation her. Den koster $38, nogenlunde det samme som en Clinique foundation. Men så vil der jo nok komme told på. Hvis nogen ved, om man kan få dem her i DK eller fra UK, så smid endelig en kommentar!I didn’t know I had subscribed for Tarte’s news, but apparently I have, and I just received an email telling me about their new foundation. It’s called Amazonian clay 12-hour full coverage foundation, and it sounds absolutely perfect! It reduces dryness and flakiness, removes excess oils and improves skin’s clarity, firmness, elasticity and texture, which makes is suitable for dryskin as well as for combination or oily skin. And it lasts all day! This will definately be my next foundation buy. You can find it here at $38.

Dette indlæg blev udgivet i Beauty, Wantings og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

