Outfit til fredag aften

Her har I et lille sneak peek på mit outfit for i morgen aften, hvor jeg skal til fødselsdag hos en af pigerne – en perfekt lejlighed til at indvie både min Samsøe kjole og nye halskæde! Forhåbentlig får jeg taget nogle billeder, så I også kan se det hele på 🙂 God aften!

This will be my outfit for Friday night. Hopefully some outfit pics will be taken!
Have a great evening guys! 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Dagens, Styling, Tøj og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

9 svar til Outfit til fredag aften

  1. Louise siger:

    Den er simpelthen så fed den halskæde! Skoene er også rigtig fede – og jeg glæder mig til at se dine kjole 🙂

  2. Wida siger:

    Can’t wait to see you wear it!

    Wida
    Missing Amsie Blog

  3. Guapizimo siger:

    Er enig med Louise, den halskæde er bare SÅ fed!

  4. saboskirt2 siger:

    Beautiful shoes… We adore it!

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: http://www.saboskirt.com
    BLOG: http://www.saboskirt.blogspot.com

  5. Alejandro siger:

    Nice!! Can’t wait to see that outfit in action

    Alejandro (NewBlog!)
    Neo Sybaritism

  6. Pingback: Friday night | Scent of Fashion

Skriv et svar

