Loving the loafers

Som I nok kan huske, har jeg et par Vectra3 loafers fra Topshop, som jeg er rigtig glad for. Mens jeg tullede rundt på Topshop’s side i går opdagede jeg, at de også er kommet i sølv og nude, og jeg er viiild med dem!

Yesterday I found out that the Topshop Vectra 3 (which I own in black) is also available in silver and nude. I’m digging both of them!

Dette indlæg blev udgivet i Onlineshopping, Shopping, Sko, Wantings og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Loving the loafers

  1. Bianca siger:

    totally diggin both!! X

  2. OH YES! Jeg vil også snart have fingre i de sorte 🙂

    MIchelle
    Aesthetics.dk

Skriv et svar

