En sød lillebror…

…gav min veninde, Caroline, lidt af en ekstravagant gave til hendes fødselsdag. Det er en ring fra Jane Kønig, som deres forældre arbejder sammen med (og som vi også var inde at besøge før jul). Jeg tror ikke, at den er ikke i butikkerne endnu, og jeg vil skyde på, at det er det første eksemplar, eftersom vi så hende arbejde på den, da vi var derinde (forresten meget imponerende at se en ægte smykkedesigner i arbejde!). I hvert fald er jeg grøn af misundelse, for nej, hvor er den bare flot, flot, flot!

My best friend Caroline seem to have a very sweet brother. He gave her this ring from Jane Kønig for her birthday. Isn’t it beautiful?

Dette indlæg blev udgivet i Accesories, New in og tagget , . Bogmærk permalinket.

4 svar til En sød lillebror…

  1. Caroline siger:

    Det er en meget sød lillebror jeg har mig!

  2. J'adore blog siger:

    Ej hvor er den fin 🙂

  3. Guld.log siger:

    Uha, den er virkelig smuk! Hvad er materialet? et ligner næsten læder?:)

Skriv et svar

