Nyt fra Topshop


Hvor er der kommet mange fine ting hos Topshop. Det er skønt med lidt lyse farver og metallic! Det passer mig nu egentlig meget godt, at jeg skal til London til foråret, så skal jeg nok få lidt med fra deres flagship store, det er da helt sikkert 🙂

So many beautiful styles have arrived at Topshop. I’m loving the light colours and the metallics! Now I’m really looking forward to going to London this spring, I will for sure bring something home from their flagship store! 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Accesories, Collager, Onlineshopping, Shopping, Tøj, Wantings og tagget , . Bogmærk permalinket.

7 svar til Nyt fra Topshop

  1. Ida siger:

    Uha den top i nederste venstre hjørne.. den er godt nok fin 🙂
    Og det lyder altså ikke helt galt med en tur til Londondon 🙂

  2. Louise siger:

    Årh, London er sådan en dejlig by! Gid det var mig der skulle derover… det er alt for mange år siden jeg var der! 😛

  3. Two Minds siger:

    Jeg er en sucker for oxfords sko – dog må jeg sige at de guld er lidt for raffi til mig.

    Love
    Pernille
    Two Minds
    Tag et kig.

  4. Anne siger:

    I love the sleeveless shirts, both colours are so cute!

Skriv et svar

