Afternoon chai

Til jul fik mine forældre en Dolce Gusto maskine, og den er blevet brugt flittigt! Jeg kan ikke selv lide kaffe, men til gengæld elsker jeg varm kakao og – endnu bedre – chai latte, som vi lige har fået i dag! Den er rigtig, rigtig lækker! 🙂Lige nu ligger jeg bare og ser TLC – det er da nok den bedste slappe-kanal! Godt program på godt program på godt program… Hvis man altså kan lide reality, hæhæ 🙂 Jeg starter skole i morgen, så i dag vil jeg bare slappe så meget af som muligt! Håber I har nydt dagen!

Dette indlæg blev udgivet i Off topic og tagget , . Bogmærk permalinket.

Et svar til Afternoon chai

  1. A Norwegian siger:

    Dette høres riktig deilig ut! Måske jeg gjør det samme i dag!

    Godt nyttår!

    http://a-norwegian-blog.blogspot.com/

Skriv et svar

