Nytårsoutfittet

InWear blazer//Miss Selfridge dress//S bar shoes

Det her er, hvad jeg kommer til at iføre mig i morgen aften. Min veninde har fødselsdag og holder middag, så det bliver en hyggelig aften – nok ikke al for vild, men det får jeg jo resten af året til 😉 Hvad skal I lave og hvad skal I have på?

This is what I’m going to be wearing for new year’s. It’s my friend’s birthday tomorrow, so I’ll be going to her dinner. What are you going to do and what are you wearing? 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Sko, Styling, Tøj og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

6 svar til Nytårsoutfittet

  1. Louise siger:

    Ej, sikke en flot blazer! Total cool med palietter over hele linjen 🙂

  2. Lækkert outfit! Jeg skal med min kæreste over og fejre nytår med nogle venner. Satser på en hyggelig aften med god mad (noget med laksemousse, elg og en kransekage, jeg skal til at lave nu) og godt selskab. Outfittet bliver en mørk blålilla, plisseret kjole med plads til min mave 🙂

  3. Mette siger:

    Ren kærlighed til den blazer 😉

Skriv et svar

