I’ve got a little announcement…

Der er noget, jeg har glemt at fortælle jer! 

Jeg søgte for godt en måned siden om et job som frivillig til Københavns modeuge, og jeg fik det sgu! Jobbet i sig selv er ikke noget særligt (vi skal distribuere Dansk daily og fashion festival programmet på forskellige locations i København), men det er både en oplevelse og en udfordring for mig, og jeg glæder mig sindssygt meget til at møde nogle nye mennesker og se nogle nye ting. Jeg håber på at kunne rapportere lidt fra det, men jeg ved, det bliver travlt! Jeg håber, I har en skøn aften derude 🙂

About a month ago I applied for this job as a volunteer at Copenhagen Fashion Week, and guess what – I’m now a part of the CFW crew! The job in itself is no big deal (it’s about distributing Dansk daily and the fashion festival program), but I’m really looking forward to meeting some new people and experiencing new things. I hope I’ll be able to report a little from there during the week, but it’s doubtful, as we’re going to be very busy most of the time! I hope you guys are having a wonderful evening! 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Off topic og tagget , , . Bogmærk permalinket.

5 svar til I’ve got a little announcement…

  1. Nanna siger:

    Ej, det lyder da skønt. Gid det var mig, hæhæ! Har forresten lige tilføjet mig som fast læser…
    Knus fra Nanna
    http://www.nannakruger.blogspot.com

  2. Camilla siger:

    Hvor lyder det fedt – stort tillykke med det. Jeg glæder mig til at følge modeugen fra din vinkel.

    /Camilla

  3. Trine K siger:

    Stort tillykke. Det lyder fedt!

    Kig endelig forbi: http://klassiskmode.blogspot.com/

Skriv et svar

