Cos shopping

Som nævnt før, fik jeg en fin, fin jakke fra Zara, som jeg desværre måtte bytte, da den var for lille. Den var selvfølgelig helt udsolgt, både online og i København, så jeg fik pengene retur og fik i stedet shoppet lidt på Cos. Jeg købte denne her skønne kabelstrik-kjole, som var sat ned fra €79 til €40, en rimelig god pris, hvis du spørger mig! Og så kostede den altså 450 inde på Strøget, der er åbenbart en del at spare online (det er alligevel 100 kroner). Og så fik jeg også købt en af de meget “ombloggede” cashmerehuer i sort. Glæder mig til at få det! 🙂I got a really pretty jacket from Zara for christmas, but it was too small and, of course, sold out. So instead I got the money back and now I’ve bought this cable knit dress and a cashmere hat from Cos!

Dette indlæg blev udgivet i Accesories, Onlineshopping, Shopping, Tøj og tagget , , , , , , . Bogmærk permalinket.

4 svar til Cos shopping

  1. Shawna siger:

    Gorgeous cable knit dress! Definitely a worthy replacement of the Zara jacket!

    ❤ Shawna
    http://serpentinestreets.blogspot.com

  2. Maria siger:

    Hejhej!
    Vilken fin blogg du har! Gillar din stil 🙂
    Jag har precis startat en webshop där jag säljer egentillverkade smycken bla CRYSTAL BULLETS för endast 125 kr!, kragdekorationer för endast 20 kr,kragsmycken fär endast 50 kr, och smycken med fjädrar och kors!
    Kika gärna in! 🙂
    http://designbymw.storedo.com/
    Ha det bra!
    Kram, Maria

  3. Pingback: New in: Cos | Scent of Fashion

Skriv et svar

