IRO lædertaske

Hvis ikke jeg skulle tænke på at spare op til min studietur, så havde jeg købt denne her helt fantastiske lædertaske fra IRO. Det er ellers et rimelig godt tilbud, £128, hvor den før kostede £340! I kan finde den her. Eller, det kunne I, for nu er den udsolgt – lige imens jeg sad og skrev det her indlæg! Nåmen, jeg syntes stadig jeg ville vise jer den… Hehe 🙂

If it wasn’t because I had to save up money for my school trip to London this spring, I’d buy this gorgeous IRO leather bag! You can find it here. Unfortunately, it’s out of stock now(!), just as I’m writing this post…

Dette indlæg blev udgivet i Accesories, Wantings og tagget , , . Bogmærk permalinket.

3 svar til IRO lædertaske

  1. Anna siger:

    Love this bag !

  2. lizzie siger:

    Beautiful bag i love it!! It’s of out stock too baaad 😦

Skriv et svar

