Christmas presents #1

Her er lidt af mine gaver. En fin, asymmetrisk bluse fra Zara og den flotteste oversize kjole med mesh fra Samsøe. Jeg har allerede nogle outfitbilleder liggende med blusen, som I får senere, og kjolen glæder jeg mig rigtig meget til at vise jer in action!

Jeg fik faktisk også en rigtig flot jakke fra Zara, som jeg havde ønsket mig, men den var desværre for lille (de spanske størrelser der…), og nu er den udsolgt online! Jeg krydser fingre for, at den stadig er at finde inde i København, men jeg tvivler. Forhåbentlig finder jeg noget ligeså godt!

Fik I nogle gode gaver? 🙂

Two of my christmas presents – a blouse from Zara and an oversize dress from Samsøe. I love both! Did you guys get some nice gifts for christmas?

Dette indlæg blev udgivet i New in og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

