Valentino beauties

Smukke piger med fine fletninger og naturlig makeup hos Valentino.

Dette indlæg blev udgivet i Beauty, Modeller, Trends og tagget . Bogmærk permalinket.

9 svar til Valentino beauties

  1. Sandra siger:

    Hej, rigtig sød blog du har. Jeg følger dig nu! Du er velkommen til at kigge forbi min blog, og følge tilbage hvis det lyster! 🙂

    / universbys.blogspot.com
    salgsblogbys.blogspot.com

  2. Sandra siger:

    Tak for kommentaren på min blog! Jeg glæder mig til at høre mere fra dig på min blog 😀

  3. nightatvogue siger:

    Beautiful hairdo in the show!

  4. Ida siger:

    Naturligt är det vackraste tycker jag 🙂

  5. joy siger:

    wow goreous!!

  6. evangelie siger:

    Sooooo fresh!
    xo
    Ev

  7. cecilie siger:

    rigtig fed blog du har dig, er blevet fast læser 🙂
    kig forbi og følge tilbage hvis det lyster

    http://www.ceciliewalther.com

Skriv et svar

