Blog of the day (én af dem, i hvert fald)

Så var det jo lige, at man fandt sin blog som nummer 30 på top 100-listen over danske WordPress blogs i dag. Lige i halen på modeltog!

… Nogle af jer vil nok ikke kunne forstå min begejstring, for hey, det er ikke fordi jeg ligefrem ligger på 1. pladsen eller noget! Men for mig betyder det rigtig, rigtig meget. Og det er dels takket være jer – så I skal have TUSIND tak for at I følger med på bloggen! Jeg værdsætter hver og én af jeres kommentarer og hvert klik, I laver på min blog – det gør jeg virkelig. Det giver mig lysten til at blive ved med at lave noget, jeg virkelig holder af.

Så det var lige et klap på skulderen til jer derude (og til mig selv)! Min dag er lige blevet meget bedre! 🙂

I just found my blog on the Top Blogs list and wanted to thank you guys for helping me get there! All of your comments and clicks mean the world to me.

Dette indlæg blev udgivet i Off topic og tagget , . Bogmærk permalinket.

5 svar til Blog of the day (én af dem, i hvert fald)

  1. Katty siger:

    DU ER SÅ FUCKING NICE CAMMI ❤ ❤ ❤
    Fandeme godt gået! ❤

  2. Katty siger:

    Du har gjort mor stolt skat ❤

  3. J'adore blog siger:

    Hvor fint 🙂
    Hvis du har lyst så kig forbi bloggen og deltag i konkurrencen om et armbånd 🙂
    http://jadoreblog.dk/konkurrence-2

  4. Emma siger:

    Føler mig ret sej, fordi jeg kender en med en kendt blog 😛 hæhæ, det er så sejt Cami!!

Skriv et svar

