Armbåndet

Her er armbåndet, jeg før har talt om, som jeg gav til min bedste veninde, Caroline, i fødselsdagsgave og som hun blev rigtig glad for. Det var et jeg selv fik indgraveret hos en sælger på Etsy, og det føltes rigtig godt at kunne give sådan en personlig gave! Eftersom min veninde følger med her på bloggen, vil jeg ikke gå mere i detaljer, men hvis der er nogle af jer, der er interesserede, skriver I bare en kommentar og så sender jeg en mail til jer! 😉 Jeg blev færdig med min DHO i dag – phew, det føles godt. Ferie!

I got this customized bracelet for my friend on her birthday from a seller on Etsy. It felt so good to be able to give such a personal gift!

Dette indlæg blev udgivet i Accesories, Off topic og tagget . Bogmærk permalinket.

8 svar til Armbåndet

  1. Ida siger:

    Så fint, älskar personliga smycken!

  2. T. siger:

    Nice bracelet!

  3. modepistol siger:

    sikke en fin og personlig gave – synes armbåndet er super fint og enkelt og cool at du har fået det costumized;-)

    ville gerne være på gave med dig;-)

    love
    modepistol

  4. Sari siger:

    Så himla fint!

  5. TheSofieGirl siger:

    Vikelig smukt armbånd!! – super enkelt/elegant og super fed tekst du har fået indgraveret
    true freindship!!

Skriv et svar

