15-12-2011

Et hurtigt selvudløser-dagens fra i torsdags, hvor jeg havde lånt min venindes fine skjorte fra Nollie 🙂

Jeg har tænkt mig at knokle hårdt på min DHO i dag, så jeg beklager på forhånd, hvis her bliver lidt stille. Jeg håber, I har en herlig søndag!

Dette indlæg blev udgivet i Dagens og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

5 svar til 15-12-2011

  1. J'adore blog siger:

    Flot outfit 🙂
    Kig forbi bloggen – der gang i en lille konkurrence 🙂

  2. clara turbay siger:

    Stunning blog keep doing it!

  3. Aitana siger:

    Gorgeous blog!!!^^

    xoxo

  4. junepaski siger:

    love ur shirt!

    xxx
    June

  5. Jinna siger:

    love this plaid shirt. it’s perfect with dark denim!

    xo
    Jinna
    http://greaseandglamour.com

Skriv et svar

