New darlings

Så kom mine nitteloafers fra Topshop – og jeg er blown away! Jeg blev så glad, da postbuddet kom med dem. De er bare så herlige, og jeg er virkelig glad for dem! Jeg kan mærke, at vi bliver rigtig gode venner, især til foråret! Synes de går til rigtig meget 🙂

Anyways, blev simpelthen nødt til at kreere en lille, glad video til jer for rigtigt at vise dem, håber I kan lide den! Det er jo ikke noget særligt 😉 God lørdag!

Dette indlæg blev udgivet i New in, Sko og tagget , . Bogmærk permalinket.

9 svar til New darlings

  1. Nooo! Så misundelig altså! 😉 Hvad kom du af med inkl. fragt?

  2. ANOnym siger:

    Synes at du er pisse-sej! Jeg ser meget op til dig!

  3. Louise siger:

    De er vildt cool! 🙂

  4. Den video er bare så sød….. Man kan virkelig se hvor glad du er for dine nye sko 🙂

  5. C siger:

    De er virkelig fine – godt køb:)

  6. Emma siger:

    hahaha, jeg er vild med videoen 😉

Skriv et svar

