Dagens

Dress: Miss Selfridge//tee: Saints & Mortals//scarf: H&M//coat: Monki//boots: London Rebel

Her er, hvad jeg har på i dag. Jeg valgte at iføre mig min nytårskjole og nedtone den lidt (meget) – synes det fungerer ret godt! Jeg tog lige en tur til Helsingør med min veninde efter skole, vi havde tidligt fri og nu er det praktisk talt ferie – skal bare lige have afleveret min opgave først! Håber I har/får en skøn fredag derude 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Dagens og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

7 svar til Dagens

  1. Cecilie K siger:

    Hej, super fin kjole, har været lidt inde på hjemmesiden, men kan ikke finde den.. hvad hedder den? 😀

  2. J Umm siger:

    I am following you now via bloglovin.
    I look forward to reading your future posts 🙂
    STYLE DECORUM

  3. Gorgeous Glam siger:

    You look fabulous dear! Love your shoes! xx

Skriv et svar

