Etsy faves

Fringe necklace Feather bracelet Wishbone necklace Floral cuff bracelet Gold hook bracelet Rock earstuds Twig bangle bracelet Chain cuff bracelet Gold beads cuff bracelet

Etsy er et fantastisk univers af smykker, hvor man bare kan finde de fineste ting, som der ikke er andre, der har (for det meste). Her har jeg fundet nogle af mine favoritter frem!
Jeg fik for nyligt speciallavet et sølvarmbånd til min bedste veninde – det må jeg snart vise jer 🙂

Nu vil jeg kaste mig i gang med DHO – jeg stræber efter at være færdig inden skrivedagene, så jeg bare kan holde juleferie, hihi! God lillefredag til jer 😉

Dette indlæg blev udgivet i Accesories, Onlineshopping, Shopping, Wantings og tagget . Bogmærk permalinket.

4 svar til Etsy faves

  1. Bianca siger:

    love fine jewellery. these are fab. X

  2. Marzena siger:

    Love this jewelery ! *____________________*
    Love ! xx

    mfashionmyobsession.blogspot.com

  3. he siger:

    awesome blog

    come follow the first ever fashion blog from a Guys POV, let He know what you think

    Fashion by He

Skriv et svar

